søndag den 3. august 2014

Stævne i Ystad

Fredag pakkede vi bilen med tasker, hunde osv. og drog mod Ystad hundeklub.
Jeg havde talt med Emelie tidligere på året, at vi bestemt skulle ses i dette år. Hun kom dog ikke til Danmark, så jeg måtte så tage til Sverige..;o))
Vi kom til klubben omkring kl. 19, og fik sat vores telt op. Vi fik nøglen til Jens og Emelies hus i Tommelilla, men vi rundede lige Ystad og fik noget aftensmad, før vi kørte til huset.
 Endnu et familiebilled. SmilingSandy, SweetSoffy og SableSidney..;o))
Det er desværre nogle år siden, jeg har hilst på Sidney, men hun kunne stadig kende mig..;o))
Utroligt som den hund altid har lignet sin hundemor - Wendy..;o))
 
Lørdag morgen med banegennemgang kl. 08 og vi skulle starte med SP3.
Det blev noget værre rod, for selvom jeg var ved Sandy, så tog hun et spring forfra som skulle have været bagfra, og så gik resten ligesom helle ikke. Jeg fik ikke handlet som jeg ville, der var rigtig langt mellem springene, som gjorde jeg ikke kunne nå, hvad jeg havde planet.
AG3 gik det noget bedre, men dog blev vi disket, da Sandy vælger at løbe med mig og udenom et mur. Jeg har ellers kontakt med hende, men så stikker jeg af og hun efter mig. Da vi kommer til A, så lyder der et ordentlig bump og hun kommer langsomt ned af A. Det hedder sig at A "kun" målte 160 cm, hvor i Danmark skal den måle 170 cm. Så min tanke er at hun har fejlbedømt opgangen og derfor slår hun sig..øv. Jeg fik tjekket hende efterfølgende og hun var lidt øm i skuldrende. Og ro resten af dagen. Vi var færdige med at løb kl. 1030, så jeg kørte hjem efter Kristine i huset og vi tog på shoppingtur i Ystad. Efterfølgende var der fællesspisning i klubben og det var rigtig hyggeligt.
Vi sad sammen med Jens og Emelie og lille Lykke. Super hyggeligt. Og så fik vi, flæsk-filet... det bedste køb på grisen - det vidste jeg så ikke hvad var, men da jeg så kødet er det mørbrad. Endnu et ord til den svenske palør..;o))  
Sandy i sit bur i teltet..;o))
Op søndag morgen og pakke alt hvad vi nu havde taget med til huset. Og så afsted til klubben. Det var varmt allerede fra morgen af, og det blev varmere i løbet af dagen.. pyha....
Vi starter igen på SP3 og vi kommer fejlfrit i mål..jubi.. dejligt med et godt løb. Vi bliver nr. 4 i klassen og desværre er det nr. 2 som vinder certet. lidt over 1 sek. øv øv (film)  http://youtu.be/cpAKic_sofE
På den igen i AG3 og endnu et godt løb og med super flotte felter... hun kigger på mig og hun får tilladelse til at løbe af..dejligt... og vi kommer fejlfri i mål.. igen bliver vi nr. 4 og igen er det nr. 2 som vinder certet, og igen lidt over 1 sek.  (film) http://youtu.be/Rzwe4lyTrTc
Men dejligt at slutte stævnet med to flotte løb og med gode tider i toppen.. Dygtige lille Sandy.
Vi må afsted igen til Sverige og se om vi kan få nogle certer med hjem..;o))  
Susanne og Simpley var også på pladsen og løbe. De havde nogle gode løb sammen, dejligt at se Simpley glad..;o)) 

Ingen kommentarer: