søndag den 17. august 2014

Sandy - DANSK SPRING CHAMPION

Da jeg meldte til dette stævne, havde jeg kun meldt til om søndagen. Vi skulle til en 18 års fødselsdag om lørdagen, så tænkte at det nok var en god ide, at nøjes med søndag.
Men da kataloget kom lørdag aften, fik jeg alligevel lyst til at komme lørdag - slut tidspunktet var tiltagende... men kunne det nu også holde - (nej, det holdte ikke og jeg kom for sent til fødselsdag). Jeg spurgte pænt Ulla om vi også måtte komme lørdag. Og det måtte vi gerne. Og jeg er nu rigtig glad for at jeg meldte til... for det indløste at Sandy blev DANSK SPRING CHAMPION..;o)) 
http://youtu.be/_xQ2-9I6dRo
AG3 var en rigtig fed bane... synes jeg og vi kommer fint afsted og hun tager sine felter og er rigtig dygtig.. desværre får jeg placeret mig forkert og handlede ikke som planlagt ved 4.sidste spring. Så det starter med en værring og endnu en og så løber vi ud af banen - altså en disk. Øv.
 
Shaney var også til stævnet og var super sej. Han vinder båder SP3 og AG3 - desværre river Shaney 3.sidste pind.. det kostede ligesom et cert.
 
Søndag starter vi igen med SP3. En sjov løbebane. Desværre regner det hele formiddagen, så underlaget og græsset er meget glat og tunnelerne er også meget glatte. Men Sandy er alligevel dygtig og jeg får handlet som jeg vil og vi kommer fejlfri i mål..;o)) og bliver nr. 2. Og denne gang kunne certet gå til nr. 3.. ret god fornemmelse..;o)) http://youtu.be/T1mYgpMTVu4
 
Dagens sidste løb er AG3 - her ville vi rigtig gerne være fejlfrie - både på grund DM point.. vi mangler såment BARE 4 point i agility - tror vi har 10 point i spring - og på¨grund af certet. Men nej.. .ingen individuel DM til os og intet cert og titel til os. Sandy river desværre 2.pind - øv... og hun glemmer lige jeg kalder retur og hun fortsætter i en tunnel.. så Disk. Nå,  men det var hyggeligt i teltet med Hanne og Shaney og regn, regn, regn og regn...
Og Shaney tabte desværre også et par poter i AG3 og rev en pind, så han fik heller intet cert. i dag
Vi må se hvad næste weekend kan byde på i VAS ..;o))
 
 

Ingen kommentarer: