søndag den 24. august 2014

DKK stævne i VAS

Lørdag morgen tidlig afsted mod VAS som denne gang skulle afholde DKK stævne med CACIAG, DM og årets hund. Vi fik sat telt op ved banen, hvor lille og mellem skulle løbe begge dage. Vi havde en rigtig fin plads. Joan, Ida, Jens og Maja var også med. Vi havde en lille Hvalsø lejr..hyggeligt..;o))

Ja, weekenden før var det jo desværre ikke muligt at få point til DM, så det var ligemeget med point i denne weekend. Men et lille AG cert kunne have været rigtigt godt.
Men nej.. Sandy og jeg havde hele tre disk lørdag.. alle AG løb.
Vores første løb bliver vi disket, da jeg ikke får vist hende et spring udenom.. hun tager det lige på. Vi retter det og løber videre.. hun kommer ud af posen med 200 i timen og får sat forkert af til hjulet.. og falder ned i i det.. synes ikke om det, men her er filmen alligevel. http://youtu.be/Wo2uNostOGg

Næste AG3x bliver vi også disket, da hun igen falder i hjulet og jeg kigger efter hende og vi får ikke de sidste to-tre spring. Mærkeligt.. jeg havde det ikke godt med det. Dagens sidste løb var AG hold. Tina og jeg er de eneste fra vores hold "Fluerne" og det går ikke særlig godt. Lille Zitha gennemføre banen men med fejl. Jeg sætter Sandy retur på A, da hun springer ret højt oppe, men til gengæld spring hun rigtig fint igennem hjulet.. ;o)) . Susie er usikker på vippen og Tina vælger at støtte hende.. altså ingen point til holdet.

Da jeg er færdig med at løbe.. skal Sandy fejre at hun er blevet Dansk Spring Champion. Super hyggeligt med besøg af rigtig mange..;o)) Tak for jeres lykønskninger.
Kristine var også med, med Benny og de gjorde det nu godt de to.. lidt skønhedsfejl. De har kun trænet en gang siden Dania Cup og skulle lige finde hinanden igen.  https://www.youtube.com/watch?v=UwAUj6UpB7c&list=UUZMBTIqggj_WFJ-_ZEpntVQ
 
Søndag afsted igen til Vallensbæk kl. tidlig og i dag var det tre spring løb. Det første SP3 var noget værre rod. Jeg nåede helt ned på en plan C - kønt var det ikke. Vi kommer dog i mål uden fejl, men med en lille tidsfejl.. det ligner jo ikke Sandy at have tidsfejl. Næste løb var faktisk meget bedre, men desværre river hun første pind - men alligevel kommer filmen her. https://www.youtube.com/watch?v=y28G7xRarUU&list=UUZMBTIqggj_WFJ-_ZEpntVQ 
Dagens sidste løb var SP hold. Det går fint indtil de to sidste spring, hvor hun lander i dem begge... øv altså, det er noget være møg. Inden vi kører hjem, kigger Niels på hende og hun er øm efter faldet i hjulet fra dagen før. Jeg tror også jeg ville være øm efter et hjul i maven.
 Smukke Sqy var også kommet til Danmark og han blev igen glad for at se os..;o))
Sqy var så dygtig søndag at han vinder sit første spring cert.. Stort tillykke til Sqy og Alexandra.
 
Hanne og Shaney var også til stævnet om lørdagen. Super hyggeligt igen..;o)) Desværre rakte deres fejlfrie AG løb ikke til et cert. Men det var et rigtig pænt løb.
 
Tommy og Olsen var med til deres første stævne i meget lang tid. De gjorde det faktisk rigtig godt. Man kunne helt klart se at Olsen nød at løbe igen. Og Tommys ben holdte ham hele vejen. Søndag var deres bedste dag med to fejlfrie løb..;o))

Ingen kommentarer: