onsdag den 1. februar 2012

På legepladsen og Sqy rejser hjemmefra

I går tirsdag gik jeg en tur på legepladsen med hvalpene, bedstemor og Kissa. Og der var masser af dagplejebørn, som hvalpene kunne hilse på. Det var så sjovt at se de små børn sammen med de små hunde..;o)) Selvom hvalpene aldrig havde set så små børn, så holdte det dem ikke tilbage. De gik glædeligt frem og hilste på børnene.
Og de rendte op og ned af bakken sammen med børnene..;o))






Om eftermiddagen fik jeg taget lidt billeder fra haven....Sqy og Safety



Søde Safety



Og søde Sandy




Sandy og Sqy






Soffy står og lokker... skal vi lege ??



Smukke Soffy i vintersolen..;o))



Og så kom dagen (onsdag) hvor der både skulle ske noget sørgeligt og også noget glædeligt. Alexandra kunne endelig hente sin lille Sqy. Alexandra har ventet på sin nye stjerne i tre år og her er han så..;o))



Alexandra er en dygtig agilityudøver og har været på det svenske agility landshold med sin anden hund Nickie. Det glæder mig så meget, at jeg kunne sælge Sqy til Alexandra og glæder mig rigtig meget til at følge dem, og hvordan det går dem i fremtiden. Rigtig meget held og lykke til Alexandra og Sqy...;o))

Ingen kommentarer: