tirsdag den 23. november 2010

Stævne i Gladsaxe

Fredag aften i sne og slud, kørte jeg og Soffy en tur til Gladsaxe. Der var AG løb for alle tre størrelser. Vi var ikke så mange, men en del aktivitet var der dog, da det også var i denne weekend af NM skulle løbe af stablen.
Det var en dommer fra Portugal, han kunne så lige øve sig lidt på os, inden det blev NM om søndagen. Soffy var lidt for let i bagdelen, til at hun kunne blive i sin start. Hun tyvstartede dog ikke, men der var ikke langt fra hende til første spring, da jeg sagde okay til start..;o))
Soffy kommer fint rundt, og får sine felter... dog skal bommen tages to gange.. og anden gang hun kommer over, marker hun også ...men bare meget langt oppe... øv... vi får feltfejl. (film)
http://www.youtube.com/watch?v=BNOouGNGm88
Lørdag var der både AG og SP. I AG marker hun også på bommen.. men også denne gang for langt oppe...øv. Jeg ser det ikke, da jeg løber forbi feltet, da jeg synes det virker bedst på hende. Vi bliver disket, da hun tager et spring forfra som skulle have været taget bagfra og desværre vælger hun også at løbe i port to i slalommen, så i mål med en disk.
http://www.youtube.com/watch?v=5XEqi9pHITY
I SP løbet skal vi over to spring á tre gange... og da vi går banegennemgang, kan man simpelthen ikke se skoven for bar træer.....det er helt umuligt at danne sig et overblik over, hvor og hvordan det skal handles. Men vi kommer afsted og det går rigtig fint de to første gange, da vi når til 3.passage står der pludselig et spring mere, som jeg bliver i tvivl om hvornår det skal tages.. eller om jeg har taget det..??? Man kan se på filmen, at jeg er total i tvivl.. og det ender desværre med at jeg vælger at tage det og vi bliver disket...;o((( øv... (film)
http://www.youtube.com/watch?v=DB1Jejm6Z9s

Et super godt gulvtæppe at løbe på, men en kedelig afslutning på stævnet.

Line løb med Sammy og de havde et super flot løb. De er bare gode sammen de to (film)
http://www.youtube.com/watch?v=NAxvdiVRRVg

Ingen kommentarer: