tirsdag den 23. november 2010

NM 2010

Så blev det tid til at NM skulle afvikles. Det var desværre blevet sådan, at jeg "kun" skulle være reserve...Det var jeg rigtig meget skuffet over...men det er desværre sådan noget som kan ske, når man er på landsholdet..men surt er det alligevel.
Efter stævnet om lørdagen kørte alle landsholdsdeltagerne til hotellet i Herlev, hvor der skulle være gallamiddag for de fire lande og deres ledelse. Jeg skal love for at det var hyggeligt og rigelig og super god mad. Stemmingen fejlede heller ikke noget...;o))
Vi fik lidt informationen efter middagen, og så træk folk sig tilbage til deres værelse, for at være friske til søndagens løb. Jeg havde igen fornøjelsen, af at dele værelse med Lone Sommer og Panik og DuDer var også med denne gang. Alle tre hunde var bare søde og vi hørte ikke et eneste knur fra nogen af dem.... dejligt.
Søndag morgen var der dyrlægekontrol og efterfølgende træning i hallen. Jeg var med til træningen, det var rart, så kunne jeg lige få sat feltet på plads igen i Soffy´s lille hoved.
Lille hold starter ud med spring og de danske små hunde fører efter 1.løb.. sejt.
Igen i AG er de danske små hunde super gode og ender med at vinde SØLV for hold... Kæmpe tillykke.


Trods jeg kun er reserve, var jeg med på præmieskamlen og fik både roset og foder..;o))
Jeg havde fået æren af at være foreløber (hvid hund) til finaleløbet, så det var en lang dag, inden jeg skulle løbe. Jeg var i godt selskab... mange fra klubben HHV var dukket op, så det var rigtig hyggeligt..;o))
Men på banen skulle vi og det var en spændene bane... Vi kommer igen alt det svære og har de flotteste felter... jeg laver et blindskift efter Aét og tænker hvor bliver Soffy af... hun står nok så pænt på feltet og venter på okay... dygtig lille hund. Vi kommer rundt og balancefelter er fint, og så lukker Soffy af ... hun tager et forkert tunnelhul...selv om jeg kalder hele tre gange... øv.. vi bliver disket. Men vi fortsætter og løber banen færdig. (film)
http://www.youtube.com/watch?v=HGGibBnP5CA
Mellem hundene bibeholder deres sølv fra NM 2009. De store hunde er seje og bibeholder deres GULD fra NM 2009... KÆMPE tillykke til store og mellem hold.
Ann-Britt og Diesel bliver bronchevinder for mellem og Sara og Simic bliver broncevinder for stor.... også stort tillykke til DEM....;o)) Lillian og Mille bliver nr. 4 og Julie og Chilli bliver nr. 5 for små hunde. Og Regin og Nike bliver også nr. 4 for store hunde. Flot..;o))
Tak for alle dansene vi havde på gulvet.. det var hyggeligt og sjovt.

Ingen kommentarer: