mandag den 11. august 2008

STJERNEHUNDEN WENDY



Wendy var en super hund i Langeskov....;o)))
Hun løb alle sine tre løb fejlfrit
Hun fik sit sidste SPÅ løb, og er nu også kvalificeret til DM.
Det er meget godt gået, efter kun tre stævner med DM udtagelser.
I AGÅ løb hun også rigtig godt, igen et fejlfrit løb og blev nr. 2.




Jeg må jo nok indrømme, at jeg altid har haft et ønske/drøm om at hun skulle blive spring og agilitychamp.
At hun blev springchamp kort tid efter, at hvalpene var flyttet hjemmefra (helt præsic 3 dage) synes jeg var stort. Min tanke var så, at nu måtte vi så prøve at "jagte" certerne i AG. Hun fik jo sit første i Knuthenborg og var næsten ved at få det andet i Vejle. Jeg fik jo så bekræftet, at der nok var chancer for det, så da vi kom til Langeskov, var der jo endnu en mulighed. Og minsandten om ikke Wendy vandt klasse AG kl. 3 og fik sit 2. cert...;O))))...jeg er så super stolt af min Wendy og glæder mig allerede til at jeg skal løbe med hende igen i næste weekend i Vejen.

Ingen kommentarer: