tirsdag den 5. august 2008

Agility i Vejle


Lørdag morgen blev jeg hentet af Tommy og Ann-Jeanita. Vi skulle til Vejle, og løbe vores DM-udtagelser som vi manglede.
Jeg havde ikke rigtig troet på, at Wendy ville være frisk til måske at kunne nå sine udtagelser til DM, efter hvalpene, men man bliver jo nød til at prøve. Wendy løb som en stjerne, hun løb både AGÅ og SPÅ fejlfrit og blev henholdsvis nr. 4 i AGÅ og nr. 3 i SPÅ...super sejt af Wendy. Nu mangler hun "kun" en i hver. Jeg havde også meldt hende til at løbe i AG 3. Der var 15 hunde tilmeldt, så jeg havde næsten sat en hvid pil efter certét. Wendy løb rigtig pænt, men rev desværre en pind. Hendes tid var super, og hvis hun nu ikke havde revet pinden, havde hun vundet klassen, og fået sit 2. andet cert, da hendes tid var bedre end vinderhunden ;o)))....der er stadig mange krummer i Wendy, så hun skal nok nå det...så hun må bare afsted igen og det skal vi på lørdag i Albertslund og søndag i Langeskov.

Soffy manglede sin sidste udtagelse i AGÅ, og jeg var noget nervøs, da hun jo tyvstartede næsten hver gang til Dania Cup, men vi har fået trænet ret meget på det, og det kunne man også se i løbet af dagen...;O))) hun tyvstartede ikke en eneste gang..hun er en DYGTIG LILLE HUND. Soffy fik sin sidste udtagelse og skal nu deltage til DM til september i Hvalsø...;o))) det bliver spændende.
I AG kl. 1 løb hun også rigtig flot, Soffy fik sin sidste pind i kl. 1 og vandt klassen og er nu rykket op i AG kl. 2...;o)))

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Tillykke med DM-udtagelsen med Soffy!!! :D