mandag den 18. august 2008

AGILITYCHAMPION

Wendy var selvfølgelig også med i Vejen, og hun lagde ud med et super løb i Sp Åben og blev nr. 6. Wendy er så glad når hun løber og det er så dejligt, at løbe med hende igen. Hun har dog en del store buer, og derfor ender hun på en 6.plads, da det tager tid med buerne.



Wendy stillede også op i AG kl. 3 og kunne forhåbenlig få sit sidste cert. og det gjorde hun...JEG ER SÅ STOLT AF MIN WENDY.....;O)))...og så skulle vi selvfølgelig drikke champagne.


Wendy blev nr. 3 i Ag kl. 3 og fik sidste cert. Det var et rigtig godt løb jeg havde med hende, og hun var bare tændt og på....;o)))


Så nu er hun blevet DOBBELT CHAMP i 2008, hvad kan man næsten ønske sig mere......(måske mere agility)


Om søndagen løb Wendy godt i Sp Åben og blev nr. 5, en lidt bedre tid end om lørdagen. Igen de lidt store buer, men da hun jo ikke har været brugt og trænet så meget i år, blandt andet på grund af sit ben og sine to hvalpe i foråret, så er jeg bare så tilfreds med hendes løb. Det bedste af det hele er, at hun er SÅ glad...hun elsker det. Det er også en hel anden følelse jeg har, når jeg går til start med Wendy end når jeg går til start med Soffy. Wendy er rolig og tyvstarter ikke, jeg stoler på hende.. Men det må Soffy jo bare lære, så jeg også kan stole på hende.



Ingen kommentarer: