søndag den 28. maj 2017

Stævne i Viby



Så blev bil og campingvogn pakket for første gang i år og vi tog til DKK Viby - altid dejligt stævne. Vi var denne gang mange fra klubben og vi hyggede selvfølgelig i forteltet med dejlig mad og vin.
Og så blev der fejrede diverse pinde osv. ellers fejrede vi bare at vi hygger..;o))


Simmy var tilmeldt to løb om dagen og ligeså til Sandy. Der var ellers mulighed for at løbe ekstra løb, men jeg valgte kun at løbe de ordinære løb med begge. Også fordi jeg ikke lige vidste hvor meget overskud jeg havde - der skulle jo også være energi til hyggen med hundevennerne. Og det var der heldigvis også ..;o)) er SÅ glad for at jeg havde det godt alle dagene.


Torsdag startede med AG1 og Simmy var så dygtig at få sin første AG pind i bogen.. øj.. jeg var glad.











Simmy med sin fine 3.plads for AG løbet
 I SP1 var der pose med og den ville hun ikke igennem - har ellers trænet på den, men åbenbart ikke nok...;o((

I SP3 har Sandy og jeg et godt løb.. synes vi har fundet samspillet igen på banerne og hun løber fejlfrit og bliver nr. 8. I AG3 løbet har vi et lidt rodet løb fordi hun springer modsat i forhold til min handling og så springer hun A... øv ikke godt













Fredag starter Simmy igen med at løbe fejlfrit i AG1 og får hermed sin 2.pind til bogen
Både Simmy og Smokey var fejlfri i klassen og blev hhv nr. 2 og 3 - dygtige små hunde..;o))




Simmy og Smokey med deres fine rosetter..;o))



SP1 har Simmy så meget fart på at hun ikke tjekker ind hos mig, men fortsætter i fuld fart over et spring og ind i en tunnel... disk. Dejligt hun har så meget fremdrift. Det må jeg ikke klage over.

Sandy løber et super SP3 løb med får desværre en væring. I AG3 får vi 10 fejl - A og vippe. Igen et rodet løb, jeg synes forhindringer står ALT for tæt, da vi løber den.. øv igen. I Ribe må der vist lidt flere konsekvenser til.









To trætte hundepiger i hver deres kurv. De nyder at være med på camping..;o))














Sidste dag for Simmy på en meget varm dag. Hun springer bommen og jeg tager den om hele 3 gange... øv . SP1 var en super racerbane og havde faktisk forventer at vi ville komme igennem den, men det gjorde vi desværre ikke - Vi bliver disket pga værringer - hjulet og slalom
hendes lille hoved er fyldt med oplevelser og kan ikke rumme mere.

Jeg er bestemt tilfreds med min lille hund - synes hun gør det rigtig godt, og hun synes om at løbe agility - glæder mig til mange flere løb med hende.
Næste weekend tager vi til Ribe Hundevenner.


Billeder fra Hvalsø Cup - Simmy






Ingen kommentarer: