mandag den 8. maj 2017

Simmys debyt i Sorø og Hillerød

Ja, så kom dagen hvor Simmy skulle til sit første AG-stæve og have sin debut. Det blev hos Sorø Hundevenner om lørdagen.
Jeg synes det gik rigtig godt. Hun var dygtig til rigtig mange ting og hun hørte efter og havde ikke sin egen fest..;o))
Selvfølgelig var der lige et par ting hist og her og jeg var lidt rusten.
Og der er altid lige en tilvænning til ny hund og første stævne.
Hun var min lille stjerne og sluttede dagen med at blive nr. 3 i AG med 5 fejl. Hun fik en væring på et spring. Jeg er meget stolt af Simmy.
Hun er SÅ glad og parat hver gang vi skulle på banen - SÅ dejligt.


Simmys løb - AG eftermiddag

Simmy med sin første roset




Om søndagen tog vi til Hillerød Hundevenner - de havde også arrangeret et dobbelt klasse 1 stævne.
Jeg var spændt på om den lille hund var for træt i hovedet, men hun klarede det nu meget godt.
Vi havde igen mange gode momenter på banerne, men et par gange var slalommen lidt for svært og hjulet ligeså. Men fart og glæde havde hun bestemt..;o))
Hendes første springløb om søndagen gennemførte vi men med 4 fejl.
Hun er bestemt stadig min lille stjerne.



Ingen kommentarer: