lørdag den 1. juni 2013

Sandy Rally Øvet Mester i Hvalsø

Nu for andet år i træk, skulle Hvalsø Hundevenner afholde et Rally-O stævne. Denne gang skulle jeg være med, med Sandy. Det var jo mig, som fik sat det i søen sidste år, men måtte melde fra, da Soffy og jeg skulle til Landsholdssamling i Ribe. Men de andre klarede det så fint, at de gerne ville være med igen..;o))
Sandy skulle starte i øvet klasse og vi var 15 stykker der skulle deltage. Vejret var jo super dejligt, varmt men skønt. Sandy var ligeglad, hun ville bare gerne arbejde og der skulle ske noget..;o))
Vi startede klassen og jeg synes det gik fint. Hun havde lidt mere lyd på end i søndags, men hun var bare SÅ glad. Og jeg var tilfreds med hendes præstation.
Vi skulle vente til begynderne havde været oppe, før der var præmieoverrakkelse. Og det var sørme spændende. Og sørme om vi ikke får 100 point og vinder klassen. Der var tre ekvipager med 100 point, og da Sandy og jeg havde den hurtigste tid, så vinder vi klasse. Så stolt af min lille hund..;o))
Og nu kan hun også kalde sig for RØM og skal nu deltage i ekspertklassen.

http://youtu.be/g8J9CuRuLHY



Vi skal faktisk til et Rally stævne i morgen i København, og kan deltage i ekspertklassen. Men jeg vælger, at vi tager endnu en øvet klasse, da vi ikke har trænet så meget æresplads. Så vil jeg hellere at vi tager ind og hygger og ikke får en øv oplevelse, for jeg ved med mig selv, at hvis vi deltager i ekspertklassen, så forventer jeg også at vi består. Men til sensommer/efteråret, skal vi ud og lege med ekspertklassen..;o))

2 kommentarer:

Bluedog sagde ...

Stort tillykke med de 100 point og RØM titlen :-)

Knus Vicky og banditterne

Pia sagde ...

Stort tillykke med jeres nye titel :-)