søndag den 12. maj 2013

Sandy til afslutningsprøver i HHV forår 2013

Så blev det tid til afslutning i HHV forår 2013. Sandy har gået til agility og Rally. Om lørdagen var det agility der stod på programmet. Sandy har gået på let øvet holdet og kunne derfor stille op i prøven - klasse 1, som er et agility løb. Vi løber banen to gange og det bedste resultat gælder.
Sandy var super frisk og klar og hun vil rigtig gerne arbejde..;o)) Jeg var i hvert fald rigtig meget tilfreds med hendes løb og hun kommer fejlfri i mål....;o)) Og hun vinder klassen.
Hun tøver dog stadig lidt på nedgangen af balancen, men det vigtigste er at hun tager den.
http://youtu.be/MuRWWp06Xsw
Bliver man blandt de tre første i klassen, må man ikke stille op i den klasse mere.

Vi har også to åbne klasser i HHV. Et AG og et SP. Det skulle Sandy selvfølgelig også deltage i. I AG løbet, er hun bare så dygtig, desværre for jeg overhandlet en krammer og Sandy vælger også at tage springet bagfra... øv øv øv... disk. Ellers havde alt bare været perfekt. Tror ikke der var så mange som kom i gennem banen fejlfrit.. Nå, men hun var fantastisk alligevel. I spring løbet fik vi to vægringer, da hun har for travlt til at tage slalommen, efter tunnel og et flyv... et andet sted er jeg bagud og hun tager ikke springet. Men igen, var hun bare super dygtig, og bliver nr. 3 i klassen. Jeg er rigtig meget tilfreds med hendes løb. Skal tænke på, at det er hendes første AG konkurrence..;o))

Søndag var det så rally tid. Og Sandy stillede op i begynder klassen. Vi var 15 begynder hunde, så der var noget at kæmpe for. Sandy var sød og dygtig og gjorde sine øvelser flot.
Hun kommer i mål med 100 point ud og 100 point og vinder begynder klassen.
Dygtige lille hund. Jeg er meget stolt af min lille nye sheltie pige..;o))
Her sidder Sandy med weekendens høst. To 1.præmier og en 3.præmie..;o))
 
Soffy var jo desværre ikke med og kunne ikke deltage, pga at hun stadig er halt. Øv Øv

Ingen kommentarer: