torsdag den 9. maj 2013

Sandy Rally Begynder Mester

Kr.Himmelfarts dag kørte Lonnie og jeg over broen til Fyn, nærmede betegnet Lumby til Rally prøve.
Sandy manglede en pind i begynderklassen. Og den ville vi gerne have i hus.
Der var ikke så mange tilmeldt, så det var en lille intimt stævne med 30 deltagere.
Vi kom i god tid, og fik gået en fin tur med Sandy og Columbus.
Banen var fin og det var vejret også ..;o))
 Sandy og jeg varmer op til prøven. Hun er fin opmærksom på mig.
Prøven gik også fint og hun sagde ikke et eneste vov..;o)) Hun havde dog lidt travlt med at ville nappe mig ind i mellem i bukserne... hun vil nok meget gerne have at det skal gå noget hurtigere. Men hun lavede alle sine øvelser pænt. Jeg var dog i tvivl da jeg kom i mål, om det var godt, det vi havde lavet. Men det var det...;o)) (film)
http://youtu.be/kXbXvGokHu8
 
 
 
Her står vi og venter på at blive kaldt op til præmieoverrækkelse og vi ventede helt til sidst.

Vi vinder nemlig klassen med 98 point og den bedste tid..;o)))  
Her sidder vi så med vores præmie og Sandys nye titel.
Rally Begynder Mester..;o)) Dygtig lille hund.
Tak for super hyggelig tur og dag med Lonnie og Columbus. Columbus skulle op i ekspert klassen og fik 92 point. Desværre tre point fra en pind. Men den får de helt sikkert næste gang..;o))
Shaney´s ejer Hanne (Sandy´s bror) kom også forbi med Joey og fik 99 point i øvet klasse. Super flot og tillykke..;o))
 

Ingen kommentarer: