fredag den 29. juni 2012

Såbys Shelties SmilingSandy 7 måneder

Som tiden dog går. Nu er Sandy allerede 7 måneder den 03.juli 2012.
Sandy er en fantastisk hundehvalp. Så sød, forsigtig og stille hun var lige da drengene rejste hjemmefra, lige så fræk, stædig og egenrådig er hun nu i dag. Sandy har en hel speciel personlighed og har en meget stærk psyke og ego. Sandy elsker at lege og Sandy elsker at arbejde. Vi har gået på hvalpeholdet i HHV og det var så dejligt, at se de små nullere rende rundt og samtidig var de også på og dygtige, når der skulle arbejdes. Lige nu går vi til træning hos Johanna og laver en masse sjove øvelser og triks. Og igen er den lille hund med på at arbejde. Hun har et super drive og iver og der er i hvert fald ikke Sandy som siger, nu gider hun ikke at arbejde med mig mere. Jeg er SÅ glad for hende og glæder mig fortsat til at arbejde med hende.
Sandy elsker at være i haven og sidde og kigge... hun bruger meget tid på at kigge på fugle. 
Sagde du noget til mig ??
Og smuk... det er hun jo også ...;o))) 

Soffy og Sandy på guffe jagt i haven.

Når jeg kigger på dette billede, kan jeg have lidt svært ved at forstå, at det er mor og datter. De to hundepiger er så meget forskellige, og samtidig ligner de hinanden så meget i sind. Soffy er mere rød i farven og Sandy er mere gul i farven som Wendy var. Sandy er nu vokset sin mor over ryggen... men kun lige et par cm. På filmen leger de i haven og det gør de mange gange i løbet af en dag. Skønt, at de har det så dejligt sammen. ..;o))

Ingen kommentarer: