fredag den 2. marts 2012

Sandy 3 måneder

I morgen bliver Sandy 3 måneder - og hun er stadig en fræk og sød lille hundehvalp.
Hun har fået kendskab til en del øvelser, hvor vi bruger klikkeren, men der er endnu ikke kommet kommando på øvelserne, men det kan ikke vare længe...;o))
Sid, dæk, stå, indkald, siksak, set-up, rulle, twist til højre/venstre, vinke, touch på plade, mule og en 3/4 elefant, der er hvad vi har leget med indtil nu. Soffy gør alt for at blive indvolveret i træningen og hvis Sandy er for længe om det, så maser Soffy ind og tager over.. jeg VIL også arbejde/lege. og det får hun selvfølgelig lov til, når jeg giver hende lov.
Sandy har været med i skoven de sidste par dage, hvor hun har fornøjelsen af at løbe frit og det nyder hun virkeligt..;o))
De sidste to nætter er det vækkeuret som har vækket os om morgen, og så vågner hun bestemt også med det samme, så er det ud og tisse. Men jeg er noget så spændt på, hvad klokken bliver i morgen tidligt, når vækkeuret ikke skal sættes, hvad hun så sover til...;o))
Min søde Soffy hund, som lige har fundet sig en træstub
Og her er resultatet af et par billede af mor og datter.. det er godt nok ikke nemt med den loppe.
..Åh.. nej.. jeg har tabt godbidden...


Her lokker jeg med nogle blade for at få hende til at kigge mod mig, så kigger Soffy selvfølgelig væk.
Forårssolen er ved at gå ned gennem skovens træer..

Her har vi fundet en anden træstub, hvor jeg igen prøver at tage et billeder.. men så kommer der lige et par heste forbi.. og så var det meget mere spændende...

...hestene gik den vej....


Jeg kan se dem endnu.... altså hestene..;o))

Ingen kommentarer: