tirsdag den 13. marts 2012

Hundevenner

Igen i søndags var Sandy til hvalpetræning i HHV.. og ihh... hvor hun hygger sig. Det er så skønt at se når hvalpene leger så dejligt sammen. Det kan man da kun blive glad af ..;o))

Sandy har to ynglings at lege med. Den ene er Berta som er en D/S gårdhund og Bella som er en labaduddel. De er bare perlevenner de tre...;o))


Om eftermiddagen var vi på travetur med andre hundevenner og det var også noget den lille dame kunne bruge. Jeg bar hende godt nok en del af turen, da vi var på langtur. (hun er godt nok ved at være ret så tung)


Vi holdte et pitstop på turen, så fik vi lige taget endnu et billede af mor og datter..;o))


Smukke Soffy

I dag da jeg var på tur med Sandy alene, mødte vi en dame som gik med sine to hunde. Jeg holdte Sandy tilbage, så de kunne gå forbi og slap hende derefter igen. Men de to hunde var altså for spændende til at hun gad at følges med mig, så hun stak simpelthen af og hen til hundene. En stor sort hund som var lige glad og en sød lille Jack Russel terrie på knap 3 måneder og den var med på en leg med det samme. Heldigvis synes damen at Sandy og Bella (hvalpen) skulle have lov at lege. Og jeg skal love for at der blev leget igennem.. SÅ skønt at se de to...;o)) tror de tumlede i ca. 20 min.








Ingen kommentarer: