søndag den 8. januar 2012

Søndag hos hvalpene

Så blev det også søndag i denne weekend. Den startede kl. 0630 (vi står meget tidlig op herhjemme.. eller hvalpene vækker os) at jeg tog hvalpene med ud i haven, så de kunne besørge og de var noget så dygtige selvom det var mørkt. Jeg var noget spændt på, hvordan de ville reagere på mørket, men det var de ligeglade med, de havde travlt med noget andet. Efter morgenmad og mælketår hos Soffy blev der leget og de var i køkkenet og hjælpe med at tømme opvaksemaskinen.. eller de lyttede til, at jeg tømme den og så sagde de snork igen. Soffy og jeg tog på skovtur med HHV i Hvalsø.. en dejligt tur i tørvejr..;o)) men en beskidt hund at få med hjem.

Da Soffy og jeg så kom hjem igen, kom hvalpene i haven og igen skulle der spises hundemad. Derefter fik de alle seler på og en tur ud i forhaven og indkørslen.. De var noget forsigtige i starten, men til sidst gik det fremad og vi nåede helt ned til fortovet inden vi gik ind igen.










Nu sover de alle tre igen..;o))

Ingen kommentarer: