søndag den 13. juni 2010

DGI sommerstævne i Fløng

Lørdag tog vi til Fløng, der skulle være sommerstævne for DGI Roskilde. Vi skulle have afgjort årets holdturnering.

I agility var Soffy en lille bøf... vi fik en vægring ved en tunnel... jeg sender hende afsted, og jeg løber mod udgangen af tunnel.... skal jeg med siger Soffy... nej, du skal i hullet... øv. Vi får også en fejl på nedgangen af bommen, men jeg ved og så at hun havde bagpoterne på. Dommeren havde vist også hånden i vejret ved A ét, men det så jeg ikke, så vi løb videre. Ikke noget super løb.

I spring løbet er Soffy endelig fejlfri og bliver samtidig dagens bedste spring hund..;o))

Det hold som Soffy er på hedder "ZUG" og holdet blev nr. 3 i både agility og i spring.

Jeg havde også meldt Wendy til Rally prøve i ekspert klassen og hun er jo bare en lille stjerne....vi fik 99 point ud af 100 mulige...og hvor hun nød det...og det gjorde jeg også...;o))Kristine var "lånt" ud til DHS2, da Egon løber der... og de fik en fejl i Ag løbet og var fejlfri i SP løbet, godt gået af de to...;o)))Pia og Dezzi kom lige en tur forbi og hilste på... Både Kristine og jeg har løbet med Dezzi i hendes agility karriere, og det var så hyggeligt, at hun kunne kende os.

Vi fandt straks på, at spørge om Kristine måtte løbe en tur med Dezzi uden for konkurrence og det fik de lov til og i betragtning af, at de to ikke har trænet sammen i over 1 år eller mere, så gjorde de det meget godt..sjovt havde de det i hvert fald..;o))...(film)http://www.youtube.com/watch?v=Ev7TTzjfrEY

Kristine havde tralvt den dag, og fik også lov til at gå en Rally Begynder med Wendy...også uden for konkurrence.. og de fik 93 point.. flot af de to
http://www.youtube.com/watch?v=8ZQnWHZh2kk

En hyggelig weekend sammen med vennerne fra hundeklubben..;o))

1 kommentar:

Susanne sagde ...

Grattis till fina resultat! Speciellt med Wendy, vilken liten stjärna:))
/Susanne