fredag den 26. juli 2019

Fionia Cup 2019


I år havde vi fornøjelsen af at være med til Fionia cup. Det var dejligt og jeg havde glædet mig rigtig meget - fordi vi ikke var med til Jutlandia i 2018 - og fordi da jeg meldte mig til i februar 2019 ikke vidste om Simmy blev klar til at løbe.
Men det blev hun heldigvis..;o))

Vi var meldt til at løbe 2 klasseløb om dagen. Jeg havde ikke meldt hende til de åbne, da jeg jo stadig ikke vidste hvordan det gik hende og ville heller ikke overbelaste hende.
Hundene bliver meget trætte når de er på tur og samtidig skal præstere.
Sødeste Simmy som venter på vi skal løbe agility
Søndag og mandag havde vi disk i alle fire løb. Mange super gode momenter i løbene, og Simmy var overbevist om at hun gjorde det rigtige.
Tirsdag er vi på samme kanal og får 10 fejl i AG løbet - væring ved tunnel og springer bommen - de skulle løbe ud i ingenting og 180 grader retur.
Det er Simmy ikke så god til, så det må vi træne på.
Men i SP2 så løb vi fejlfri og fik vores sidste SP-pind ..;o))







De sødeste hunde
Sensei Simmy Smokey

Det fineste spisetelt hvor vi fik det dejligste mad og hyggede om aftenen.
Onsdag havde vi hviledag - som var tiltrængt for hundene... og mennesker.
Dejligt med ingen gøremål andet end slappe af og gå med hundene.

Turen på hviledagen blev sammen med disse dejlige sheltiere og deres ejere.
Zille, Trille, Cesie, Wictor, Shady, Sensei, Smokey, Simmy og Sandy
Torsdag starter vi ud med AG2... vi var stadig på samme kanal for Simmy er fejlfri og vi får vores første AG2 pind..;o))))
 
En meget glad mig

Der skulle selvfølgelig også tages et familiebillede. Shady er desværre ikke med.
Shaney, Sandy, Simmy, Smokey og Saphay

Gamle Scanty fra Sverige var også med på 13,5 år - Hun blev glad for at se mig.

Fredag som var sidste dag på cuppen blev til en disk i AG - da Simmy synes springet skulle tages bagfra.
Men så løb vi fejlfrit i SP2..;o))









Tilføj billedtekst

Den bedste lille Simmy sover velfortjent efter hendes gode indsats..
Er sikker på hun drømmer om agility.

Jeg er meget glad med Simmys indsats til dette stævne. Synes vi fandt hinanden mere og mere.
Vi har stadig massere at arbejde med, men vores samspil bliver bedre og bedre.
Og jeg glæder mig over hvert vores løb sammen. ..;o))




Ingen kommentarer: