mandag den 8. juli 2019

Agility i Højme

 Efter vi havde været i Ribe til stævne fik jeg lyst til mere agility. Jeg spørger derfor Lene om hun ville med. Hun og Sensei ville gerne med, så vi tog afsted lørdag morgen til Højme.
 De to hygger i den fine indhegning i teltet.


Simmy var tilmeldt to klasseløb pr. dag.
Vi mangler stadig nogle færdigheder, der gør at vi kan komme fejlfri i mål.
Men jeg er stadig tilfreds med hendes indsats og hun gør det bedste hun kan.
Vi har mange ting at træne videre på. Vi sluttede jo med klasse 1 i 2017 og startede først op med træning igen i efteråret 2018. Vi arbejder på at få flere redskaber i tasken og så en masse erfaring og rutine. Hun er stadig den gladeste lille hund og jeg er SÅ glad for at løbe med hende.
Jeg nyder hvert et løb. Det andet skal nok komme en dag..;o))


Ingen kommentarer: