mandag den 4. januar 2016

Simmy 6 måneder

I dag bliver Simmy 6 måneder, kan slet ikke forstå at tiden er gået så stærkt.
Synes ikke det er så længe siden de 5 kom til verden
Simmy på marken i den kolde kolde vind

 Simmy er en skøn skøn hundehvalp. Hun er SÅ sød. Og jeg siger det til hende SÅ mange gange om dagen. Hun gør nogle ting hvor jeg kun kan smile af hende og holder så det mere af hende som jeg overhovedet kan.
En tunnel er god at sove i - hvis man ellers ikke bliver forstyrret
 Simmy har et super godt temperament og er nysgerig og har gåpåmod og så vil hun rigtig gerne arbejde.
 
Her gemmer hun sig, da hun ikke kan lide at få sele på. Det har hun så overvundet siden dette billede blev taget.

Her er hun med og lægge krans på min mors grav

Simmy og hendes yndlingspude. Mindre pude kunne ikke gøre det. Allan måtte i byen og indkøbe en sækkepude og kom hjem med dette monster.... men Simmy elsker at putte i sin pude. Så den må fylde i stuen for den lille hunds skyld..;o))
 Simmy er nok den nemmeste hundehvalp jeg har haft. Hun blev renlig meget hurtigt og hun har ikke bidt noget i stykker... undtagen aviser....hun elsker at bide aviser og papir i stykker
 
Her gik det ud over julepapiret.. det var hårdt for man faldt i søvn midt i det hele
Sandy og Simmy har det rigtig godt sammen. De leger og leger og har også nogle gode tagfat lege i haven.
Her i en kamp om guleroden

Sødeste lille røde ræv

Simmy har også en kærlighed for papkasser. Det er utroligt hvad hun kan finde på at bruge dem på.
Her har du taget et kødben med op i kassen, så kan hun bedre bide i benet... smart lille hund.

Simmy og hendes mor Sandy
Jeg glæder mig fortsat til at arbejde videre med den lille hund. Er sikker på hun nok skal blive til noget en dag...;o)) 
Endnu et billede fra marken. Frisk og vågen den lille hundehvalp er.
 
Smokey


Sony

Saphy

 


Ingen kommentarer: