onsdag den 5. august 2015

På cykeltur og i Tivoli

En meget stor oplevelse... ud at "køre" på cykel...Jeg tager altid mine hvalpe med på cykeltur. Det styrker deres balance, da det både slinger og bumber på cykel, når jeg trækker afsted med cyklen på fortorvet..

 

Normalt har jeg seler på hvalpene og holder i hver sele. Men denne gang har vi lånt en cykelkurv med låg.
De kan lige være der.
Vi træk cyklen over til Bedstemor som selvfølgelig skulle hilse på hvalpene

Nyt græs og nyt område

Zobel gik total kold og sov mens vi var der.. turen havde taget hårdt på hende

Vel hjemme igen og hos Sandy.. der bliver hygget efter en tår mælk
http://youtu.be/WmEfAEzvKQ8

I dag er de blevet præsenteret en masse nyt legetøj. Så det næsten blev et helt tivoli.

Tunnel med gnitrelyd - Mini i gennem

Sandy er med på en kigger... hun var faktisk også en tur i tunnelen. Hun nåede ud igen inden jeg fik taget et billede.
Mon hun savner agility..;o))

Prins skulle også prøve

Dejligt at have en lille fejt i buren - sorte og prins

Her kommer zobel

Zobel spiller klaver

Øj.. man bliver træt af alle de nye indstryk

Så bliver der taget modelfoto..;o))

Leg mellem Prins og Zobel

Jeg har dig




Sandy og Zobel drikker sammen

Mere snork efter ny leg - Knirke og Mini



Ingen kommentarer: