torsdag den 6. august 2015

Dåseleg og køretur

 I morges blev hvalpene præsenteret for dette dåsestativ. Nogen var på med det samme....

..andre skulle lige se det an.

Men der gik ikke længe før de også var henne og kigge på

ligeså Zobel

Prins bliver nedlagt af Mini

Knirke og Mini

Zobel er lækker..;o))
 
Flere i dåserne

Knirke smager på tunnelen

Zobel kom lige forbi

Trætte Sorte

Efter denne leg sover de som billeder over og under viser


Trætte Mini

Og Prins er også træt

Zobel første gang med sele. De andre fik også sele på. Da vi skulle ud og køre bil til Roskilde.
Køreturen gik faktisk rigtig godt. Men jeg tror at fordi det var så varmt og solen varmede på buret, gjorde at hvalpene blev urolige og peb lidt.

Vi er ankommet hos min far som bor på plejehjem. Hvalpene kan godt fornemme at det er et nyt sted og krybber lidt.

Jeg havde taget vand med til hvalpene og det var de glade for
Min gamle far kom ned på knæ til hvalpene

Vel hjemme igen og Sandy skulle lige undersøge sine børn - Mini

Mini ligger an til spring

Mini i tunnel

Prins og Mini

Knirke i dåserne
Da vi kom hjem fra min far var hvalpene trætte. Jeg gik tur med Sandy og derefter fik de tår mælk. Og så åbende de lige op... her en film .. jeg vil kalde det ulvetime eller speed



I går da Pia var forbi tog hun også en masse billeder.. Er er nogle udvalgte
Zobel og en sort hund

Dygtige hundehvalpe der spiser

Her hjælper de hinanden med at blive ren om munden efter spisning

Fodbad.. mens man drikker vand

Mini er da bare for sød... den lille tunge kommer tit frem

Pia nåede at fange Sandy i tunnelen..;o))
Når jeg ser dette billede tænker jeg på Wendy.. de to ligner så meget hinanden

En træt Zobel

Ingen kommentarer: