mandag den 1. juli 2013

Træning i Herringløse med Sandy

Sandy og jeg blev hentet af Børge og Vagi, og vi kørte til Herringløse, hvor vi skulle på et kursus med Lene Wöhliche. Det var jo et kursus for letøvet hunde eller nybegynder til stævner
og alligevel, havde Lene formået at finde nogle ting vi lige skulle prøve og som også fungere. Dygtig lille Sandy . http://youtu.be/4dwT9KlQ7mE
Der kommer også nogle billeder på et tidspunkt. Tommy kom forbi og var fotograf.. ;o))
 
Lene havde lavet en bane på ca. 33 forhindringer og den blev delt op i tre. Så vi trænede på vendinger og handling i flere omgange. Jeg synes det er en rigtig god måde at træne på.
Til sidst skulle vi løbe hele banen og jeg skal love for, at JEG skulle løbe, men havde dog ikke luft til hele banen. Man kan godt se på Sandy, at hun er ved at være træt.... især i slalommen. Og så river hun lige en pind og vinden tager en anden pind. Jeg får ikke lavet et blindskift og kommer bagud ved tunnelen og hun følger med mig. Vi må så lige tage de sidste tre spring.. og al min luft er væk. Men alt i alt, er jeg rigtig godt tilfreds med Sandy og hendes kunnen og gøren på agility banen. Det bliver spændende, når vi tager til Fionia Cup på søndag og se hvordan det kommer til at gå der ..;o))
Tak for god træning Lene og selskab med Kåre/Spotty, Lone/Aidan og Børge/Vagi.

Ingen kommentarer: