fredag den 19. juli 2013

Soffy 1 uge og 6 dage tilbage

 Jeg kunne jo ikke finde ud af at sætte et billede på, da Soffy manglede 3 uger. Jeg var til Fionia Cup og kunne ikke få telefon, billede og blog til at passe sammen. Men her er et billede af Soffy, hvor hun mangler tre uger.
 Efter Fionia Cup tog vi til Silkeborg med vores super gode venner og de er sørme også hundeejere, så vi får travet en masse dejlige ture sammen...;0))
Soffy slapper af efter en gå tur.. hendes forben stritter lige ud i luften..;o))
Det er varmt for den kommenede hundemor.
 Her sidder Soffy hvor hun nu mangler TO uger af sin drægtighed.
Hun er stadig glad for mad og især det mad vi andre spiser. Hun tigger ved bordet..;o))
Hun skal stadig hjælpes med at spise det "rigtige" hundemad, altså bliver hun håndfodret. Det er normalt ikke noget jeg gør til dagligt, men i disse tider, så gør jeg det gerne.
 Sjovt nok, så stritter hendes højre øre, hver gang hun er drægtig... det må være et godt tegn
Her ligger hun og tygger på en rigtig god guf. Jeg har nu vejet hende efter vi er kommet hjem og hun har indtil nu taget 1,8 kg  på og vokset 10 cm i omkreds om maven. Og der er TO uger endnu, hvad skal det dog ikke ende med..;o))
Soffy har haft det varmt i ferien, og har ikke haft de lange ture, men nydt at ligger ude hele dagen og holde øje med alle de andre hunde. Både til Fionia Cup og på vores campingferie i Silkeborg.


Ingen kommentarer: