fredag den 6. april 2012

Hundefamilie i Sverige

Soffy og jeg tog til Gåsahoppet i dag (fredag) og mødte mange af vores dejlige hvalpe. Her har vi endelig et nyt billed af ShineScanty sammen med sin søster SweetSoffy. Utroligt som de ligner hinanden. En svensk dame kunne ikke forstå hvorfor jeg stod med Scanty... !! det må være fordi, de to tæver ligner hinanden SÅ meget...;o))

ShineScanty

Susanne kom også med SureSimpley...Det blæste lidt meget, da billedet skulle tages..;o))

Og SableSidney..;o))
Dagens højdepunkt var nok at jeg skulle se SparklingSqy... og jeg skal love for at han blev glad for at se mig...;o))

Og både Sandy og Sqy gik straks i gang med at løbe rundt og lege, SÅ skønt at se..;o))


Alexandra var så sød at gå rundt med Sandy sammen med Sqy, så jeg skal love for, at hun fik oplevet en del.. hun var også noget brugt, da jeg lagde hende i bur senere på dagen.
Tak for hvalpepasning til Alexandra..;o)) Soffy med to af hendes børn.

Ingen kommentarer: