fredag den 6. april 2012

Gåsahoppet 2012

Endelig blev det langfredag og vi kunne køre mod Sveriges Land. Sæsonens første stævne og Soffys første stævne efter hvalpene. Jeg glædede mig rigtig meget, da Gåsahoppet altid er en rigtig godt stævne og underlaget i hallen er helt suverænt. Og så møder man mange danskere som har taget turen til Skurup og så møder man mange svenske venner og ikke mindst (som jeg har skrevet i det tidligere indlæg) møde med mine svenske hvalpe..;o)))
Jeg elsker at møde mine hvalpe rundt omkring i Sverige eller Danmark, det er så dejligt.
Der er altid mange deltagere til Gåsahoppet og i SP3 var der 87 deltagere og det kommer vi aldrig op på til stævner i DK, så derfor er det endnu mere spændende at gennemføre en bane og ligge i toppen.
Jeg kunne godt mærke at sommerfuglene kom fordi, da vi gik til start, men Soffy gjorde det så godt, at vi kom fejlfrit i mål og blev nr. 7 ud af 87 deltagere, det er jeg godt tilfreds med..;o))
SP3 (film)
http://youtu.be/bB2ibkZbEzk

Så skulle det blive AG3 og det var en meget spændende bane, der findes jo ikke svære baner, det er blot udfordringer..;o)) men jeg synes nu alligevel, at banerne bliver mere og mere presset og hundene skal tættere og tættere rundt om springstøtterne, hundene bliver stoppet i deres flow og farten bliver stoppet hele tiden. Men dog synes jeg at Soffy gjorde det godt i AG3, vi bliver desværre disket, da jeg skal nå at presset Soffy ud om et spring, men jeg er desværre bag ud og kan ikke nå det, så Soffy tager springet forfra..;o(( resten kører som det skal, men vi er og bliver disket, da vi kommer i mål.
AG3 Film
http://youtu.be/ocod0gajgfg
Jeg er nu rigtig godt tilfreds med Soffy´s løb, det er det første agility løb siden DM (sept. 2011) og hun har haft hvalpe i dec/jan.
Hun skal lige lidt mere på krump, så hun kan få tabt sig de sidste 500 g, så skulle formen være der til den danske sæson..;o))

Ingen kommentarer: