onsdag den 21. december 2011

Dag 18-19


Hvalpene er kommet på aftentur i stuen.. det er så sjovt at se fra dag til dag, hvor hurtige de er til at komme frem. Og de er også super gode til at tisse på gulvtæppet...;o))
Spot er blevet rigtig god til at gå rundtSandy er lidt mere forsigtig og sidder og kigger mest i starten, men så kommer der skub i hende



Snip er den som er hurtigst på benene, han løber næsten rundt..;o)) her har jeg fanget ham i et stille øjeblik. For de er godt nok ikke nemme at tage billeder af..;o))

Her er en lille film af Spot og Sandy der leger med Snip som prøver at sove...;o))
http://youtu.be/j5LKu9TPnT0

2 kommentarer:

Pia sagde ...

Jeg glæder mig til mine får øjne, det giver nogen helt andre hunde. Hvor er de bare skønne de 3 små guldklumper :-)

Pia sagde ...

Hvor er de skønne de 3 små guldklumper :-) Jeg glæder mig til mine får øjne, det giver en helt anden hund :-)