lørdag den 15. oktober 2011

Stjernehunden Soffy


Soffy og den fine roset


Tidlig op lørdag morgen, pakke bil, taske og hund. Afsted til Collie Klubbens Rally Stævne i Køge.

I følge programmet skulle ALLE møde kl. 9. Altså havde Soffy og jeg en meget lang formiddag, da vi først kom op kl. 1330. Og så var der huller i programmet, da der var en del som udeblev. Jeg havde besluttet mig for, at varme Soffy op 2-3 hunde før vores tur.. men det blev anderledes, for de hunde dukkede aldrig op.. så lige pludselig var det min tur.. ups..

Men Soffy var en stjerne og gjorde lige som hun skulle ..;o)) Jeg var dog noget nervøs, da der var tre øvelser, hvor hunden er i sid og skal op i stå.. og det var der vi mistede 10 point sidste gang vi var til stævne... men der var intet at bekymre sig om.. Soffy var super dygtig.

Nr. 1, nr. 2 og nr. 3 havde alle 100 point, og da Soffy havde den bedste tid, så var det os som vandt klassen.. Jubiii.. Nu fik vi endelig et cert mere... nu mangler vi kun et som skal gøre os til Rally Champion. Men det må blive til næste år, for Soffy må ikke deltage til flere stævner pga. af hendes drægtighed, så nu skal vi gå og nyde, at hun bliver tykkere og tykkere..;o)) Tak for en god dag til Soffy, dommeren og Collie Klubben og ikke mindst det fantastiske flotte solskinsvejr....;o))


Jeg fik en venlig sjæl Heidi til at filme vores gennemløb, og Heidi kendte ikke helt mit kamera, så der er en god forfilm inden Soffy og jeg går i gang, men god fornøjelse alligevel..;o))






Fine lille Soffy med sine præmier

Ingen kommentarer: