lørdag den 9. oktober 2010

Agilitybilleder af Soffy

Alle disse dejlige billeder af Soffy´s første VM er taget af Sissel Bagge, Tommy Tell og Stine Kjærsgaard.... Tak til alle tre... jeg føler næsten jeg er der igen...;o))) Soffy og jeg varmer op til træning om torsdagen.
Danskerne havde 18 minutter i alt til at træne i den store hal.
Det var tre moduller, så 6 minutter på hvert modul.
Det lyder ikke af meget, men vi var godt forpustet efter de 18 min. Dagen før (onsdag) havde vi haft en hel time at træne i, i en anden hal, så vi var godt fortrolige med underlaget og forhindringerne.
Indmarch fredag morgen kl. 08
Banegennemgang til Spring Hold Lille
Soffy og jeg klar til start... Susanne har styr på os og vores nerver i maven...;o)))
Så er det nu... vores første start til VM...mon Soffy bliver..
...nej, det gjorde hun ikke... hun gik ret lang, men sprang ikke før signal fra mig

Fin slalom..
...videre i forløbet fra slalom
En meget glad Hanne der kommer i mål....fejlfrit... ;o))Næste start om lørdagen i Agility Hold Lille...igen blev den lille hund ikke hvor hun blev sat... hun må have haft MEGET svært ved at høre, jeg sagde BLIV og ikke KOM...Men igen sprang hun ikke før signal
Så er starten gået...
Hov... der er vist noget galt her... Mon Soffy ikke forstod jeg sagde vippe...vi fik en vægring.
På turen tilbage til vippen, kommer Soffy ud af banen og bliver disket.. ;o((
..Vi fortsætter løbet og er nu kommet til bordet
fart over flyvet...
..og sidste spring.. her flyver hun vist også.
Alle fik en medaljer... i hvert fald en erindringsmedalje.
..en meget træt Soffy under udmarch....og sikken da en fanstastisk oplevelse at være til VM

Ingen kommentarer: