mandag den 10. maj 2010

Hvalsø Cup 2010


Så blev det endelig vores tur til at holde stævne i Hvalsø. Vejret denne morgen var bare så kold og det var faktisk koldt hele dagen...men det var kun lidt regn der faldt ved middagstid.

Vi lagde ud med AG3 og Soffy kunne bare ikke se hullet til tunnelen, så hun sprang op på den i stedet for at løbe ind i den.. så bliver man disket. Hun havde ellers sådan nogle fine felter (billed + film)
http://www.youtube.com/watch?v=_2XSRm0YJnk


I AGÅ sprang hun feltet på bommen, da jeg ikke kom helt med ned.. og så springer hun af og tager hun et forkert spring...øv...disk.
SPÅ-klassen var en fin bane... gode muligheder for at løbe..ikke så meget ind imellem, men fremad og fart. Soffy var fejlfri og blev nr. 5... endelig et godt løb..;o))..desværre ingen film.

Sidste klasse var SP3 og der synes Soffy hun skulle i tunnelen to gange, og det var så en gang for meget... så disk igen. Det var ikke lige den bedste stævnedag for Soffy og mig. Vi havde igen vores lille snak til hver start om hvornår man må starte og hvornår man ikke må. Jeg er blevet enig med mig selv om, at jeg nu vil prøve, kun at gå et spring væk, og så må jeg jo bare flytte benene hurtigere sammne med hende, så må vi se om det du´r...

Jeg løb også med Olsen i denne weekend, da Tommy stadig ikke er klar. Olsen mistede feltet på Aét i AG3. Og i AGÅ havde vi desværre en vægring på et spring efter vippen... øv hvor var det surt..;o((.
I SPÅ tog vi kegler og lagde dem alle ned... Olsen kom i mål med en tid på 26,17 sek... og vi vinder klassen ....han er bare så sej ham Olsen...;o))) (film)
http://www.youtube.com/watch?v=cPA_9ft0x0o
Vi sluttede dagen af med at blive nr. 5 i SP3.
Endnu en gang brillierede Kristine og Egon... de løb igen fejlfri i AGÅ og har nu tre AG-udtagelser til DM. Og i SPÅ havde de også et flot og fejlfrit løb (film), så nu har de også en SP-udtagelse.
Kristine og Egon har tre stævner endnu, hvor de kan få den sidste SP-udtagelse, så mon ikke de når det...;o)))
http://www.youtube.com/watch?v=OTsFjRBCDT0
I et stykke tid har vi leget og trænet agility med Wendy ude i haven og hun har nydt det i stor stil. Det har selvfølgelig ikke været timelange træningspas, men måske 10 forhindringer pr. gang og hun har ikke været halt bagefter, så derfor tænkte jeg, at til Hvalsø Cup kunne hun få fornøjelsen af at løbe lidt senior. Starten går super fint og jeg kan se stjerner i hendes øjne... hun nød det (og det gjorde jeg også).. men pludselig piver hun og begynder at halte...øv øv. Jeg tager hende op og vi går ud af banen. Men det viser sig at det er den anden pote hun halter på og ikke den dårlige... så nu får hun hvile i et stykke tid, så må vi se om hun måske kan få lov igen.
http://www.youtube.com/watch?v=2KFUgW4-8Vo

Susanne og Simpley kom også til Hvalsø Cup, det er så dejligt at se ham. Og denne gang fik vi taget billede af mor og søn..;o)))

Men igen i år kunne vi tage hjem med en god fornemmelse i maven efter et super godt stævne i Hvalsø Hundevenner. Trods kulde og lidt regn, var alle deltagere glade, og sådan skal det jo heldigvis være...så vi glæder os allerede igen til HHV Cup 2011.

Ingen kommentarer: