mandag den 26. april 2010

Årets første stævne i Albertslund



Så blev det endelig tid til årets første udendørs stævne..;o)) Det skulle blive godt, at komme ud og løbe på græs. Det var i Vestegnen, hvor vi har været rigtig mange gange før. Soffy skulle løbe 6 løb om lørdagen, 2xAG3 og 2xSP3 og to åbne.


Det første løb var AGÅ og Soffy den lille skid...tyvstartede inden jeg overhovedet nåede noget som helst... ligesom i Sverige..øv. Men vi startede forfra og fik så lige trænet A´et, da jeg synes hun hoppede lidt for højt oppe, og så var det ud. Soffy havde desværre 5 disk ud af 6 løb, men i det ene AG3 tog jeg hende tilbage på A´et, da hun igen sprang lidt højt oppe, så denne disk valgte jeg selv.


Vores 3. løb var SP3 og vi kom endelig fejlfri i mål. Vi endte på en 5 plads..;o))


Vores spring åben løb synes jeg var super godt, desværre løber hun ud af anden sidste port, måske jeg får trukket hende ud, da hun skal til en tunnel til venstre...øv...men jeg løb bare videre så vi ikke skulle til at stoppe op og rette.


Vi havde desværre vores lille dans ved hver start ... hun er blevet bedre, men hun gumber stadig lidt og det skal bare stoppes.


Da Soffy blev Dansk Spring Champion sidste år i Vestegnen, og vi fik en erindringspræmie..;o)) Så lidt med hjem fik vi da.


Søndag skulle Soffy løbe 4 løb. 2 klasse løb og 2 åbne.


Vi lagde ud med SP3 og Soffy fortsætte med sin dans ved start... Vi havde et super løb, men Soffy tager desværre et langt hop ved 2.sidste pind i slalommen og kommer uden om sidste pind, i stedet for at komme igennem porten... jeg fortsætter og vi bliver disket... et ellers godt løb.(film)




Søndagens åbne klasser var udtagelse til DM, men vi skulle ikke have nogen med hjem..;o((


Jeg fik trukket i hende for tidligt i AGÅ og vi får en vægring..øv (film)http://www.youtube.com/watch?v=ICA3pPYtxCs
SpringÅ får jeg desværre ikke vist hende 2.forhindring, da jeg tager armen ned... men vi fortsætter og bliver disket. Igen vælger jeg at løbe videre, da jeg alligevel ikke kan bruge en vægring til noget, men Soffy og jeg havde et super løb uden forhindring nr. 2 (film)
http://www.youtube.com/watch?v=LAQVY-2xT74
Kristine og Egon var meldt til de åbne klasser og minsandten om ikke de to løb fejlfri i AGÅ, det var bare så flot..;o))), (film) så nu er de faktisk tættere på DM end Soffy og jeg.
http://www.youtube.com/watch?v=P0O6gHOqHH0


En super hyggeligt og solrig weekend i agilityens tegn, dejligt at være afsted igen, selv om vi ikke fik noget med hjem. Jeg er super ærgerligt over vores/mine fejl, men vi må tage ved lære og komme videre, det er jo heldigvis årets første stævne, så der er mange endnu...;o))


Line og Sammy var super gode og fik rigtig mange gode løb med 0 fejl.. dejligt at se når de løber sammen.


Susanne var også i Danmark og havde Simpley med... så godt at se ham igen. Super smuk hund..;o))


SureSimpley og farmand One

Ingen kommentarer: