mandag den 9. september 2019

Agility KAF

Fredag tog vi campingvogn og Allan med til KAF stævnet.
Simmy og jeg skulle løbe alle de klasse 2 løb der var og det første var et AG2 om fredagen.
Jeg må indrømme at jeg ikke var vild begejstret for at løbe, da der lige kom en mega byge hen over arealet. Men det var heldigvis holdt op da vi skulle løbe.
Simmy var en stjerne og løb med 1.pladsen og en AG pind til bogen.
Ja, så er vi nu kun 1 pind fra klasse 3.

Om lørdagen var det skønt vejr - vindstille, sol og lunvarme.
Vi starter med SP2 kl. 0930, hvor vi bliver disket fordi hun ikke ville i tunneler, da jeg skulle modsat vej. Det fik vi selvfølgelig vægring på. Efter løbet kørte jeg i skoven med hundene og gik en dejlig tur i det dejlige vejr. Vi skulle nemlig først løbe kl. 1430 - altså 5 timer senere. Men det gik desværre heller ikke da hun ikke tager slalom færdig, da jeg havde glemt et spring efter slalom og løber den anden vej.
kl. 17 hvor vi skal løbe dagens sidste løb - AG2 får jeg desværre overhandlet slalommen og hun tager den bagfra..;o((
Søndag starter vi med AG2 og der får jeg gjort klar til et blindskift for tidligt og hun er følger lydigt med mig mellem springene i stedet for liiige.. at hente det næste spring også.
Nå pyt med det. Vi starter næste år med at løbe klasse 2 - det har jeg det rigtig fint med.
Vinteren skal bruges til at få flere værktøjer, rutiner og erfaringer. Så vi er klar igen i 2020.

Søndagens sidste løb var SP2  - der får vi en vægring ved et spring ellers endnu et fint løb med mange gode momenter.



Jeg nyder igen igen at løbe med Simmy. Og er taknemlig for at hun er frisk.  Synes det er SÅ skønt at hun er frisk på at løbe med mig.

Ingen kommentarer: