søndag den 9. september 2018

DM i Mørkøv

I dag kørte jeg en tur til Mørkøv for at være med til Hund i Focus. Dog fik jeg kun kigget på agility, da Sandys bror Shaney skulle løbe DM i agility. I går havde de lagt sig på en 3.plads til dagens løb.
Jeg kom heldigvis i god tid, så jeg også nåede at se de små hunde løbe. Spændende om altid til sidst.


Hanne og Shaney skulle løbe som 3.sidste ekvipage og leverede endnu et fejlfrit løb. Nr. 2 lavede fejl og den sidste løb fejlfrit. Der gik så lidt tid inden vi fik af vide hvem vinderen var. Der var nemlig meget tæt race blandt nr. 1 og 2.


Jeg er SÅ glad at det blev Hanne og Shaney som løb med titlen
DANMARKSMESTER 2018 - mellem
Jeg er en stolt opdrætter.
Stort tillykke til Hanne og Shane

Sandy og Shane - to søskene som ligner hinanden rigtig meget

Vi fik også hilst på Shady - Sandys datter - Shady synes ikke om at hilse på Sandy, da Sandy desværre gøede rigtig meget

Ingen kommentarer: