mandag den 25. december 2017

Sandy til NoseWork

I august 2016 startede jeg til NoseWork med Sandy. Det synes hun rigtig godt om, og var også lærenem og dygtig..;o))
Vi holdte pause fra april til september 2017 pga agility sæsonen.
I efteråret startede vi så igen og Sandy havde ikke glemt hvad næsen skulle bruges til.
Hun nyder virkelig at arbejde med sin næse og jeg nyder at se hende arbejde..;o))
Under et mindre pres fra mine træningsvenner i NW meldte jeg til prøve i dag på en højhellig 1.juledag i Ringsted. Jeg var spændt på hvordan det mon ville gå blandt 23 deltagere. Men Sandy var dygtig og jeg havde is i maven. Sandy finder alle fire søg.
Køretøjssøg, indesøg (stald) udesøg og beholdersøg.
Hun markerede som hun skulle og ramte plet alle fire gange, og vi havde 0 fejl.
Sammenlagt blev Sandy nr. 3 og fik sig denne store roset og et pivdyr.
Jeg vil klart træne videre med NW og så må vi se hvornår vi skal op i NW2.




Sandy med den store roset

Ingen kommentarer: