fredag den 1. juli 2016

Til KAF om søndagen

Et billede tilbage fra 2014
Søndag den 26.juni havde jeg meldt Sandy til stævne i KAF - dog blev det kun om søndagen, da Kristine skulle hentes på efterskolen om fredagen, og det tog laaannnggg tid med at sige farvel til alle eleverne. Lørdag valgte jeg at blive hjemme, og så var der kun søndag tilbage.
Vi skulle løbe to løb og startede med SP3 - desværre var jeg slet ikke på og jeg var slet ikke i humør til at løbe stævne... øv for en følelse jeg havde og blev faktisk lidt ked af det. Mon jeg nogen sinde vil få den gode følelse tilbage ved at løbe stævner... det håber jeg virkelig for om en uge skal vi til Fionia Cup og løbe stævne en hel uge.
Nå, men det var ellers en spændende bane, men som skrevet var jeg slet ikke med og på, så jeg fik ikke støttet Sandy som hun har brug for og vi bliver disket fordi hun løber i et forkert tunnelhul - resten af banen var vi fejlfri, men Sandy havde store buer, fordi jeg ikke var der til at støtte hende.
Der gik heldigvis ikke så lang tid, før vi skulle løbe AG3. Jeg tog mig virkelig sammen og skulle være der for Sandy. Og det var jeg også, men pga en vinkel - 90 grader - fra tunnel til hjul, så kommer hun ud som skudt ud af en kanon selvom jeg kalder på hende. Jeg prøver at få hende rettet ind, men hun vælger at løbe rundt om hjulet og vi får en vægring. Feltet på A synes hun heller ikke om, så der springer hun.. vi er ellers nået videre med træningen og blevet bedre til at tage feltet på A, men er ikke i mål endnu. Vi kommer i mål med 10 fejl. Trods det havde jeg en meget bedre fornemmelse i maven over løbet, da jeg følte jeg var der for hende til at støtte. At hun så gør som hun gør kan jo ske selvom jeg har det godt eller ej.
Vi træner videre med A indtil vi skal til Fionia Cup, hvor vi skal over og hygge med gode agilityvenner...;o)))

Ingen kommentarer: