lørdag den 24. oktober 2015

Simmy 16 uger

I dag er Simmy og de andre hvalpe 16 uger. Jeg er SÅ glad for hende. Og synes hun er SÅ sød. Jeg går til hvalpetræning med hende i Hvalsø Hundevenner og jeg synes hun gør det godt.
I starten var de jo kun lige 8 uger, da vi startede men de er bestemt kommet efter det.
Om mandagen går jeg til træning hos Johanna fra hun var 11 uger og første gang havde hun været hos dyrlægen om formiddagen for at blive vaccineret og der var hun ikke lige helt med på hvad det gik ud på. Så der kiggede hun mest på. Men her er hun bestemt også kommet efter det. Og arbejder så fint begge steder. Hun er en lille sød glad hundehvalp, som bliver bedre og bedre til at bruge sit lille hoved. Hun vil rigtig gerne arbejde og det er jeg rigtig glad for..;o))
Her hjemme er hun bare så nem, hun er renlig, spiser sin mad og har en dejlig leg med Sandy.
Hun har desværre også fundet stemmen frem og skal nok fortælle os, hvis der er noget hun vil- Hun er vel en rigtig sheltie...;o))


Simmy 16 uger og med mor Sandy i baggrunden

Ingen kommentarer: