mandag den 19. januar 2015

Tak fra Foreningen Cancerramte Børn

Ja det er ikke nogen hemmelighed, at jeg har fået blomster fra Foreningen Cancerramte Børn. 
Helt tilbage i 2009, fik jeg en del kort fra Berit som jeg solgte for hende. 
Det var så ikke nok for mig... for da vi kommer til 2010 vil jeg gerne selv producere kortene og stadig sælge dem. Og det gik rigtig fint, for jeg er stadig i gang med at producere og sælge kort. 
Jeg hygger mig SÅ meget når jeg sidder ved mit bord og for formet et ene kort efter det andet. 
I 2011 solgte jeg for 20.040 kr. 
2012 for 19.245 kr. 
2013 for 15270 kr. 
Og 2014 som var det største år - 20.235 kr.
Derfor er jeg både stolt og rigtig glad for de smukke blomster jeg har fået. 
Og jeg siger også TUSIND TAK ..;o)) 
Fornøjelsen er helt på min side

1 kommentar:

Helle sagde ...

Det er også smukke kort du laver :-)