tirsdag den 18. november 2014

Sandy til LP2 i HHV-klubprøver

Søndag den 09.november var Sandy til afsluttende LP2 prøve i klubben.
Vi har nemlig gået til lydighed her i efterårssæsonen. Det har været rigtig godt for Sandy og jeg synes hun er god til det. Hun elsker jo at arbejde, så lydighed er hun også meget glad for. Eftersom vi har bestået LP1 ude i det virkelig liv, så skulle vi op i LP2 i klubben,
Det skal siges at der var ikke blevet trænet ret meget efter LP1 prøven i oktober, for enten var der ikke træning eller også kunne vi ikke. Og jeg synes ikke jeg har været motiveret til selv at træne på prøven.
Men alligevel vi gik topmotiveret men utrænet til prøve.
Sandy var dygtig for hun fik ingen nuller i nogen af øvelserne.
Og vi fik hele 185,5 point ud af 220 point.
Så jeg er godt tilfreds med Sandy og hendes prøve.
Der er helt klart en masse vi skal have trænet på og det gør vi igen, når sæsonen starter op til februar.
For vi skal nemlig ud og bestå en LP2 i DKK-regi til foråret.
I klubben har vi en instruktør som er ved at lære at tage billeder...
...og gerne hundebilleder...
...og hunde i action..
...og det synes jeg Anne har været ret god til, da hun skulle lege med sit kamera og Sandy som model.
Vi stiller rigtig gerne op igen som model. Tak for billederne Anne..;o))

Ingen kommentarer: