fredag den 25. januar 2013

Sandy til røntgen

Johanna havde fået sat en kollektiv HD og AD fotografering i værk på Frederiksberg Dyreklinik i Sorø. Sidst jeg var på klikken, var da Wendy skulle have taget billeder. Soffy fik taget dem, hos vores egen dyrlæge. Der var 9 hunde, så det gik slag på slag. Jeg HADER når hundene skal bedøves, det minder bare for meget om noget andet. Men heldigvis vågnede Sandy op igen..;o)) Hun pev godt nok noget da hun blev stukket i baglåret, så hun var ikke hel tilfreds. Men det hele gik lige som det skulle og resultater kom allerede dagen efter (i dag) Sandy har HD: A og AD: 0 ... så jeg er bare så glad. Alle mine hunde har har A og 0, så jeg klager ikke. Iøvrigt havde alle 9 hunde som var mødt op på klinikken A og 0. Stort tillykke til alle..;o)) 

Ingen kommentarer: