søndag den 25. november 2012

Sandy til Rally prøve i Sorø

Dagen i dag var Sandys første officielle Rally prøve i begynder klassen. Jeg var på ferie i Tyrkiet, da  Johanna havde åbnet for tilmelding til rally stævnet i dag. Og jeg tænkte det vil vi også være med til .. og noget skulle vi jo have at træne mod, inden den gode agility træning rigtig går i gang ..;o)) og vupti.. så kom dagen. Vi startede med at gå en tur i skoven i morges. Og så afsted mod Sorø. Sandy har aldrig været i en hal før og hun var lidt usikker på det.. og det snakkede hun en del om. Men jeg synes opvarmningen gik rigtig godt og hun var på, som hun plejer til træningen. Der var fem i klassen og vi skulle ind som den sidste. Vi startede og jeg synes Sandy gjorde det fint og gjorde sine øvelser pænt.. dog snakkede hun en del undervej og et par skilte skulle lige have en næse på... så det trækker jo lidt. Alle som har været i Sorø hallen til Rally, ved at pladsen er træng, og det er også en øvelse i sig selv, men ingen øvelser blev lavet om, og hun blev rost da vi kom forbi målskiltet :)
Sandy fik 90 point ud af 100 mulige og blev nr. 2 ud af fem deltagere. Så jeg er glad og tilfreds med hende, og skal også tænke på, at det er hendes første rally stævne og så i en hal. Hun først fylder 1 år den 03.december og der er masser af stævner forude :)

http://youtu.be/8L2xVRElUhM (film)

Ingen kommentarer: