mandag den 10. september 2012

Soffy til VM

 I weekenden har vi været til landsholdssamling i Sorø Vi mødtes fredag kl. 17, og skulle spise dejlig mad - steg på grillen. Derefter trak vi inden for og her fik vi af vide, hvem der skulle løbe hvad til VM.
Jeg blev vældig glad over at Soffy fik en plads på Holdet og skal hermed repræsentere Danmark til VM i Tjekket til oktober, som er lige om lidt..;o)) Lørdag fik vi trænet på en AG og en SP bane som VM dommerne har tegnet. Derefter fik vi talt målsætninger. Og så skulle vi i gang med at gøre klar til stævne til om søndagen. Vi havde nemlig inviteret til  et klasse 1+2 stævne om søndagen, og der var heldigvis mange som kom forbi og besøgte os..;o)) Stævnet forløb super godt og vi siger tak fordi I kiggede forbi.
Tommy har taget en lille foto serie af min smukke Soffy.. TAK Tommy Det er nu fjerde gang, Soffy er udtaget på landsholdet og skal repræsentere Danmark. Det bliver også Soffy´s det sidste, da hun gerne skulle lave en masse dejlige hvalpe til næste sommer. Og derfor glæder jeg mig RIGTIG meget til dette års VM...;o))










1 kommentar:

Carina de Silva sagde ...

Stort tillykke med udtagelsen, Hanne! Det er et super hold og jeg glæder mig til at heppe på jer i Tjekkiet :-))