mandag den 30. maj 2011

Wendy- jeg savner dig

Jeg fandt disse billeder på min mobil af min smukke savnede Wendy-hund...

billederne er taget kort tid før, vi viste det skulle slutte.

Så opmærksom hun var.. ;o))
Hjemme hos os, må man ikke være i sofaen når man er hund ...
...men det var Wendy ligeglad med...;o))

Det er helt ubeskriveligt, som jeg savner hende.. snøft


Få dage før vi sagde farvel til smukke Wendy... fik vi en pakke fra posthuset...

DKK kreds 1 havde nu endelig sendt en roset som Wendy havde vundet i oktober 2008, da hun vandt rally begynderprøven med 100 point. Og der var også en pokal i pakken.. den vandt Wendy i oktober 2010, da hun blev Rally Champion. Det var så bare syndt, at jeg ikke nåede at tage et billed af indholdet sammen med Wendy. Man skal have tålmodighed, når man vinder i Dkk kreds 1.

Ingen kommentarer: