mandag den 28. februar 2011

Simpley, Sammy og Scanty

Det var ikke meningen, at min vej skulle forbi Vallensbæk Agility Sport i går søndag. Da Soffy jo ikke skulle deltage, fordi hun skulle have hvalpe.. men det blev noget anderledes...;o((
Men vejen faldt forbi, fordi Såbys Shelties Sure Simpley kom til Danmark for at starte sit første agility stævne. Det er jo noget en opdrætter synes om..;o))
Jeg kom ind til hallen og så hans sidste agility løb, og sikken da et super flot løb. Han havde et rigtig godt drive, trods han aldrig har løbet på gulvtæppe før, så det tegner jo godt. Vi er meget stolte af hans præstation..;o)) (film) Tillykke til Susanne og Simpley





Line og Soul Sammy var også i VAS og de rykkede op i klasse 3 i både Agility og Spring i 2010. Så nu skulle der løbes efter certer.. og minsandten om ikke de fik deres første agility cert. Kæmpe tillykke til Line og Sammy, det var så flot et løb...;o))


Shine Scanty og familie havde også fundet vejen forbi VAS... og Scanty var en stjerne i spring klasse 3... de genførte et suverænt løb og vandt klassen i en tid 33,41 sek. Stort tillykke til Scanty og Victoria.


Jeg var nu i hallen i en hel del timer..fordi Tommy havde spurgt mig, om jeg ville løbe med Olsen, da Tommy havde fået ondt i ryggen. Og det ville jeg selvfølgelig gerne..;o)) Det er altid en fornøjelse at løbe med Olsen.. tak for lån Tommy.


Det første AG 3 løb blev vi desværre disket. Olsen tager det samme spring to gange..øv jeg fik åbenbart ikke vist ham det tydeligt nok, at han skulle udenom. Næste AG springer han feltet på bommen.. øv tilbage med ham.. disk.


I SP3 får vi en vægring.. også noget møg, vi har den bedste tid..;o((


Men så tog vi os sammen og gav den gas.. vinder det sidste SP3 løb i en tid 34,13. Trods han gled meget på tæppet. (film)
http://www.youtube.com/watch?v=t8aif7Map_s

1 kommentar:

Pia sagde ...

Det er altid herligt at følge sit afkom :-) Det er skønt at vi har solgt vores hvalpe til nogen som vil lave noget med dem og at de kommer så meget ud i konkurrencer at vi kan se dem :-) Jeg nyder det ihvertfald:-) Tillykke med dem alle sammen :-)