mandag den 26. juli 2010

DCH Brenderup

Kristine og Egon har i løbet af sæsonen løbet de åbne klasser, hvor man kunne samle pinde til DM. De har klaret sig rigtig godt i AG og har hele 6 pinde til DM..;o))

Det kniber så noget med SP løbene.. der mangler de én... Vi tog til Brenderup for at se om det kunne lade sig gøre...I AGÅ løb de atter fejlfri og har som skrevet seks DM pinde. I SPÅ kom de også fejlfri i mål, men fik DESVÆRRE en tidsfejl på 0,34 sek... øv.. hvor var det bare ærgerligt og syndt for dem...(film)
http://www.youtube.com/watch?v=oux3xrhM8X8
Kristine var noget ked af det og det er jo forståeligt nok. Banetiden var sat til 37 sek. men dommeren rettede den så til 39 sek... men det var desværre ikke nok til Egon og Kristine... i næste weekend skal Egon og Kristine til Kolding (Madsby), så må vi håbe at de kommer hjem med en spring pind mere... Det kunne være super godt, hvis de kunne få fornøjelsen af at deltage til DM, hvor Kristine vil være yngste deltager på 11 år....vi krydser fingere og tæer for de to .....
.... jeg deltog også med Soffy.. jeg har mine DM pinde, så kunne vi om ikke andet træne... og det fik vi så også gjort... Soffy sprang på sine felter.. det vil sige, at hun hoppede af før tilladelse fra mig... og det skal hun ikke... så jeg satte hende tilbage på feltet....så både i AG3 og AGÅ blev det til disk... Det gik nu ikke bedre i SPÅ... hun springer i rammen på hjulet, så endnu en disk.... men træning blev det da til....og hyggeligt at være sammen igen på banerne.

1 kommentar:

Berit Bilde sagde ...

Jeg håber det lykkes for Kristine at få den sidste kvalifikation. Det har hun fortjent.