mandag den 7. september 2009

Soffy til DM 2009


Årets DM blev afholdt ved DCH Vejle. Lørdagen skulle vi løbe hold, vejret var ikke med os, da det blæste ret voldsomt og regnede. Soffy startede med tyvstart i springløbet...;o(( pludselig stod hun ved mig, og så var det jo afsted. Vi blev desværre disket, da jeg for presset hende væk fra et spring, og hun tager så et forkert. Olsen var fejlfri, Egon fik 5 fejl, og Zennia bliver disket.
I agility løbet, bliver hun heller ikke siddende, men jeg får hende tilbage og vi kommer flot igennem banen. Vi fik desværre bare en vægring, da hun når at kommer forbi første spring og tiden starter. Olsen fik 5 fejl. Egon fejlfri og Zennia feltfejl. Så vores hold gik ikke så godt...øv






Søndag i spring fik jeg kaldt på hende inden hun tager springet og kommer til mig, altså fik vi en vægring og da jeg vil have hende tilbage, tager hun springet bagfra...øv...disk
I agility havde hun to feltfejl....surt, vi har bare trænet felter og felter og hun er så dygtig til træning, men vi må træne videre...så vi kom ikke hjem med pokaler. Vi prøver igen til næste år....Så skal det foregå på Sjælland, måske det bringer mere held...;o))






Ingen kommentarer: