lørdag den 7. februar 2009

Rally i Sorø




Så tog vi turen igen til Sorø-Hallen og skulle til Rally-prøve med dommer Frank.


Begge hunde startede jo for første gang den 06. december i klassen for videre gående, begge hunde fik rødt bånd.


I dag var vi i en noget mindre hal sammen med udstillingen. Det gik fint, men vi var rigtig mange mennesker og hunde...Det var rigtig sundt for min Soffy..;o)))


I dag skulle de også starte i klassen for videre gående....og jeg må sige at mine hunde overraskede mig. Jeg var først på banen med Soffy, og jeg kunne virkelig mærke, at jeg har trænet hårdt med hende siden december, da hun næsten ikke sagde noget og næsten ikke hoppede...jeg er rigtig meget tilfreds og stolt over Soffy, hun fik 94 point som indtil nu er det højeste hun har fået...der kommer video på bloggen senere, der vil man klart kunne se forskellen fra december og februar.


Wendy kom ind som den anden sidste...Wendy er og bliver en stjerne, og hun gjorde jo lige nøjagtigt som hun skulle...;o)))...Wendy fik 100 point og vandt klassen for videre gående og rykker nu direkte op i klassen for ekspert...jeg er så stolt af min Wendy..;o))...Nu er hun også Rally-mester for vidergående...;o)))


Der kommer selvfølgelig også video af Wendy både fra december og februar.

Ingen kommentarer: