fredag den 13. juni 2008

SableSidney





Her er SableSidney..som er hendes nye navn.


Sidney skal til Sverige hos Emelie. Emelie har ønsket sig en hund fra Monty og Wendy i næsten to år. Nu er Sidney her endelig og Sidney skal hjem til Sverige den 22. juni. Sidney er en utrolig smuk og stærk tæve. Hun har klaret sin start på livet med kun 92 gram, og har ikke på noget tidspunkt været i tvivl om, hvad hun ville. Sidney var det første til mange ting blandt de to hvalpe. Sidney ved hvad hun vil, og hvis ikke det passer damen, så skal der en god overtalelse til....;o)). Sidney er en charmetrold og elsker at lege, både med legetøj, Siggy og mennesker. Hun er en lille figther og rigtig meget gerne med lyd på. Sidney ligner min Soffy utrolig meget. Jeg skulle også kræse og fedte lidt for Soffy, da hun var hvalp, og i dag, er det Soffy som fedter for mig, om hvornår vi mon skal arbejde. Jeg er sikker på, at Emelie og Sidney nok skal få det rigtig godt sammen. Og jeg håber selvfølgelig at jeg kommer til at se hende både i Sverige og absolut også i Danmark...;o))

Ingen kommentarer: