mandag den 5. maj 2008

Rally lydighed i Hillerød





Soffy og jeg skulle prøve at deltage i Rally-lydighed i Hillerød om søndagen. Vi har aldrig prøvet det før, men jeg synes at det ser sjovt ud, i stedet for det "stive" lydighedsprogram som også findes. Jeg tror Soffy mere er til dette her, da der jo er så meget gang og lyd på hende...;o)) Johanna hjalp mig med banegennemgangen, og jeg synes banen så rigtig god ud. Vi kom ind som nr. 2 og jeg var da noget nervøs...tænk hvis jeg ikke lige kunne huske hvad det er man skal gøre. Men det gik fint indtil Soffy lavede noget som skulle have været den anden vej, og jeg er jo nybegynder og tænkte "hov, det var forkert", men gik så videre til næste skilt. Men man skal lave øvelsen om, så der mistede jeg 10 point. Jeg havde vist også lidt stram line ind i mellem. Soffy synes det skulle gå lidt hurtigere...men alt i alt fik vi 86 point ud af 100 mulige og fik rødt bånd...;o))

Ingen kommentarer: